Burrr!

Ja idag har jag varit på praktiken har gått bra som vanligt var grymt lite personal men det gick bra ändå ;) Har fått en lite skål av en kille tack för den ! hehe Efter det blev det stan köpte present till Maria sen var jag och plockade ögonbrynen och vaxade ajj, Lätt värt det får se hur länge jag klarar att hålla efter denna gång. Sen har jag varit med johan och rebbi och solat lite brunare okej va säger vi snart är det fest för hela slanten en vecka? tror jag inte jag klarar är inte alls så sugen på att dricka så kommer nog inte alls bli alla dagar, Ev och dom har då börjat idag lite avis är jag att dom slipper skolan, Nu ska jag ta mig en Dusch sen så blir det nog en film? ;) Mys, Aja känner mig lite förkyld idag också har frysit som en jävla åsna hahah.
/Cya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0