Då alla ändå håller på

1. Tre namn jag lyssnar till: Anna,Anwii,Wikman
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Naglarna

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Mitt hår.

4. Detta är jag rädd för: Spindlar, Tappa körkortet, Att någon nära dör.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Dusch,Mjölk,Cigg

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: plugga,Engelska, vara utan godis

7. Detta tycker jag om att göra: Shoppa,vara med mina vänner, fara bort och göra något oväntat.

8. Detta vill jag göra just nu: Mycket, men ta studenten

9. Bästa känslan: Kärlek, och känslan av att ha pengar ;)

10. Värsta känslan: Massor

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Snäll, Omtänksam och kärleksfull

12. Är jag kär just nu? Ja såklart super kär i min hundar ;)

13. Jag vill gifta mig: Absolut

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Bli rik, barn stort fint hus och resa..

15. Min käraste ägodel: min mobil

16. Något jag vill ha i present: Pengar och en ny jacka

17. Detta har jag på mig just nu: Svart kjol, grått linne och strumpbyxor.

18. Favoritkläder: Fina kläder =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0