En väldigt trött Anna!

Började med att jag klev upp började lipa en massa redan hemma, Sedan tog jag mig i kragen och hör och häpna men jag slutade typ grina. Så det gick väldigt bra hos tandläkaren jag är nu vaken och minns inget av dagen. Den är helt borta men nu har jag iaf lagat en tand nu är det bara 2 kvar ;) Imorgon börjar jobblivet och som  ja är taggad pengarprngar ;)  Ska in till stan med mamma en sväng efter vi ätit middag. Se om jag hittar något. Pratade nyss med andre han hade haft en bra dag på jobbet men han lät ganska trött förstår han:)  HAha ja i morse hadejag ringt pappa undrar vad jag sagt till han blir spännande att få höra. Sedan så hade jag ju skickat dessa underliga sms till Evis.
Anna: Ja är uttrakad pyxs
Anna:Höjd iland med? i stan hörd vi tyn


Inte kry människa jag var;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0