Fyra meter?

Satt just och funderade vad man skulle gjort ikväll? Då jag kom på att det vet jag ju redan hehe, Vann en ny lott på "bingolotto"  förra veckan så jag ska ju såklart spela på min nya =) Vad roligt men innan det ska jag ropa på mamma så ska vi fara ut och gå. Har tänkt börja ta mig promenader varje kväll nu när jaginte har annat för mig. Jobbet idag har gått väldigt bra, Imorgon är det 7-4 igen men efter det ska jag ta med min mor till stan ska vi kika på lite saker hade jag tänkt ;) Föresten så hade mina saker kommit som jag beställde var ett par skor och lite kläder :) Nej nu ska jag rusa iväg. Ha en bra kväll ni andra, För det ska jag ha =) 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0