Konstigt ?

Min sista dag på praktiken inte kul alls kan ja tycka, Men på måndag ska jag dit med fika ;) Dom var ju också så himmla söta att jag fick en låda med en massa saker vi har gjort sen ett paket med två super fina porslinsaker ;) Nu har jag precis färgar håret så det är klart till på Tisdag riktigt nice, Snart komemr Malin hit en sväng blir roligt =) Min bil är förövrigt trasigt drivknutarna är pajj.. Men det blir fixat imorgon förövrigt så har jag två splitters nya däck (inga traktordäck) haha.. Har även solat idag lite brunare är man ju faktist. Nu blir det myskväll med malin sen får vi se om en till liten filur dyker upp;) Imorgon är det planer för studenten se börjar det hela. Tjoo

Varför inte bara säga allt direkt till mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0