Nervös!

Gårdagen var väldigt rolig det började hos mig där vi satt en helt drös och drack ute på våran inglasning. Till slut var jag och jessica tvungen skriva fullsatt men ingen såg de ;) Jag tog det väldigt lungt precis som jag sagt, ja jag mådde inte så bra men tog det ändå lungt. Blev inge utgång har slut på kontot?! haha men har hört rykten om att man kanske får tillbaka på skatten i veckan några tusen rikare ;)  Ja sedan blev det iaf "efterfest" hos Öhman haha ja vad ska man säga om den inget skrivs här iaf hahahaha. Som vi fick skratta.  Jag rebbi och johan kom hem till mig vid 8.30 i morse. Sedan sov jag till klockan 5 och då mådde jag jävligt dåligt. Ikväll har jag varit med Öhman, jesse och malin vi har sett i taket lyser stjärnorna. Vilken fin film som jag har mamma i hjärtat hela tiden med det ska jag passa på att skriva hur mycket jag Älskar hon här. tihih. Nu ligger jag och ser Criminal minds ska försöka sova ska med fika till praktiken imorgon.Så blir att kliva upp tidigt nu är det enbart 1 dag kvar till balen och vem är inte mest nervös jo jag! huvva.. Aja nu ska jag kila Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0