Nu börjas det..

Nu är det igång jobbar kväll ikväll är hemma på rast har käkat middag =) Sedan ska jag tillbaka och vara duktig till klockan 21.30 sedan snackade andre kanske att  han ville komma hit får se hur det blir med den saken :) Fick iaf sova med han inatt så jag kanske klarar mig hehe.  Imorgon börjar jag klockan 7till ? ingen aning får jag bestämma lite själv. Men ska iaf få delikation för insulin imorgon yäää. hehe Nu när man är utbildad USK får man allt börja ge de med. Som tur är har jag mina underbara medarbetare Erika och Emmelie som vi ska ha roligt i sommar med våra söta små gammlingar ;) Nejnej nu ska jag börja bege mig snart.
Cya =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0