Nudlar !

Just nu kokar jag nudlar ;) mumms. Jag tog en sovmorgon idag klev vell upp vid 12. Har sovit i klubbis inatt det var verry nice. Igår jobbade jag 7 till halv 4. Vi hade en rolig dag blev bjudna på tårta och lite sånt ;) Sen fick jag delikation för insulin så nu har jag en boll jag tränar på här hemma lördag då smäller det ;) haha. Nu ska jag fara till stan ska på arbetsförmedlingen och  skriva in mig som arbetssökande? hah är jag ju dock inte nu men. Sen ska jag skriva in mig i facket och a-kassan. Så hej och hå snart sprutar räkningarna bara in. Idag och imorgon är jag ledig sedan börjar allvaret på lördag =) hehe jag längtar faktist till att få börja jobba. Nej nu ska jag fara måste in på banken också kom jag på. Tihih.;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0