Skellefteå =)

Var på praktik idag som vanligt men imorgon är det min sista dag ;) tihih så sjukt härligt, Efter det så drog jag ev tom och öhman till Skellefteå för att se då min pappi startade, Började vi stannade på Max och åt lite käk då vi kommer ut där ifrån så har en viss anna wikman såklart punka så det var bara byta däck tur jag hade med mig öhman och tom, fast jag kan faktist byta däck helt själv om jag bara vill, Sen kom vi fram blev en massa spelande som vanligt jag vann iaf 300 på två lopp så känner mig riktigt nöjd gick inte back. Öhman vann också ganska bra, Men våran polle gick det inte  så bra för hon kom 7a, Aja sen så var andre robin och nisse också där, var nog mest för andre skulle kika på våran häst =) Så vi tävlade vell lite med dom då he gällde spelandet ? men vadå tror jag och öhman vann mer, hehe så ägda killar ;) Nu ska jag gå och ta en varm dusch. Cya ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0