Student tagg!

Ja då drar vi igång dag nummer 1 blir här hemma hos mig, Men jag ska ta det ganska lungt tror jag för då alla andra drar ut stannar jag eller så far jag någon annanstans. Så nu kan vi säga att det hela börjar och jag känner mig stressad inför balen och allt haha men jaja blir nog en trevlig vecka vi har att se fram emot ;D Nu ska jag Duscha.

Igår så blev det myskväll här hemma för mig. Andre kom hit vi for och köpte godis sedan såg vi Talang och BB, Satt och babblade lite med mamma o dom om trav som vanligt? Sedan blev det yatzy och lite sånt och som vanligt förlorade jag tror att andre har en jävla tur då he gäller yatzy ;) Hur som helt en trevlig kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0