Sweeet ;)

Igår var det Midsommar hoppas alla hade det trevligt :) jag var och åt middag med mamma och dom, Sedan for jag och andre och köpte en massa godsaker sen hem till mig såg en film. Sen blev det stan körde och kollade lite hämta pelle så han fick hämta nå sprit. Sedan for vi hem till mig igen och där såg vi lite tv sedan for andre och skjuts några sen kom han tillbaka och la sig och sov med mig. Vaknar halv 6 av att ja håller på att frysa ihjäl trodde helt seriöst jag skulle dö, Provade febern och hade 39,8 men jaja bara härda och fara på jobber ändå. Jobbar delad idag så slutar halv 10 ikväll. Sedan delad imorgon också så blir upp tidigt. Men andre sa han ville vi skulle göra något ett tag så blir vell så. Nej nu ska jag äta sen skynda mig iväg =) Dock känns det skönt att jobba tjänar typ det dubbla ihelgen ;) Wihoo pengar... Love it!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0