The king of pop

Ja vilken härlig dag oj vad jag hunnit mycket ;) Klev upp satt ute och solade lite, Sen hämtade jag Ev vi drog till Nolia såg min kusins pojke som spelade han var helt klart bäst =) Sen vidare till Öjebyn där min granne spelade en tuff brud som lirar med killarna det är jag riktigt stolt över, Tror aldrig i den åldern jag hade klarar det :)) Sen Blev det kyrkmarknaden shoppade inte så mycket hoppas på en till sväng i helgen. Sen for vi och åt jag och ev käkade Ev filé oskar? heter de så hehe.  Sen har vi solat ännu mer for till hammenviken en sväng. Sen har vi gått på stan jag shoppade inte mycket. Men väntar på mitt paket som kommer på måndag med lite kläder. Sen har vi bara suttit på södra spelat kubb suttit och babblat en massa :) Nu är jag hemma och ska sova hade jag tänkt är en dag imorgon också. 
Puss ♥

Då jag for hem klockan 6 i morse lyssnade jag på radion där jag får veta att michael jackson är död stackarn. Men jag tycker alltid det är hemskt då någon dör. Huvva. Aja tråkigt det var tvungen hända iaf bara 50 år.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0