OP3A TJALALALALA ;)))

Snart smäller det ;) Inte många timmar kvar innan jag ska kliva upp göra mig klar ta fram studentmössan och fara för att sprätta en Cider =) Ikväll har vi varit hos Ida fixat vagnen den blev såklart super fin, Men nu måste jag ju faktist sova om jag ska orka upp imorgon ;) Ikväll så har jag och mamma försökt med lite av varje kan säga att tårtan blev inte så bra men ett nytt försök hehe. Sedan så har ja fixat kortet till Maria och lite sånt, Andre har såklart även varit här. Och nu är det studenten klockan har slagit över 12 =)  Klockan 05.30 ska ja upp hehe blir nog inte så svårt. .. Sov gott vi syns imorgon!
Puss!


Klassen och en massa fix ;)


Blev jordgubbar och glass efter allt fix ;) Tack Idas papap :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0