AIK!

Ja nu säger jag som mamma: Var då en massa jävla hockey men Malin är på väg hit sen ska vi fan hejja fram Skellefteå till seger en del i min klass är där och som jag är avis ;-) Haha men blir lungt och skönt att se det framför tven, Efter det får vi se vad som händer! Tog iaf en dusch då jag kom hem som verkligen behövdes och inte för ni bryr er men rakade min ben och det behövdes också ;) haha Jag länktar också tills nästa helg då det är tippsrundan som gäller! Myys med skotrarna och allt trevligt folk sen får vi se om jag tar mig en cider men nejnej nu ska jag inte tänka på det blir nyktert denna helg iaf =) Och skulle jag nu ta mig en cider så hallå? vi är i skogen jag har hundarna så det blir lungt ska jag säga er! Väntar mig också en lite komentar från jessicas sida? hallå vars är du ! hahah ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0