Det känns underbart ;-)

For som sagt och träffade mr hemmlig haha sen så drog jag desperat hem för att fylla på kortet så jag skulle ha råd med cigg ;-) Sen bar det av till jessica ja och vad har vi då gjort? Suttit framför datorn snackat en massa och följt skelefteå-Lindköping och som sagt skelefteå jävlat ägde ut alla efter massa förlängningar! Jag ska innan vinner skelefte ska jag och se nästa hemma match och vill ni veta vad jag ska fan fara och se den med eller utan någon ;) haha så jävla glad blev jag iaf! Hoppas ni andra alla luleälskare också blev det ! HAHA.. Hur som helst inväntar ett samtal sen blir det sova för att stiga upp och bege sig till jessica ;D Som vi ska ut och matta!  Sov gott! Puss


Fuck alla luleälskare titta så snyggt vi gör det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0