Dikeskörning!

Ikväll for jag till jessica och petrus har provat deras spikmatta var fan skönt men inte i början:) Sen kom pilla och ja ni borde ju nästan förstå vad vi gjorde jo satt och drack en massa kaffe som verkar vara vårat nya liv. Efter det blev vi så jävla less så vi for och hämtade lammköttet haha , Sen drog vi till tim och var med hans sööööta valpar sen satt vi och snackade en massa om allt mellan himmel och jord! Men då kom vi på idén att dra in till stan och ragga lite men skulle först och lämna min bil hos jessica, Då händer det! Jo jag jessica och pilla matar med bilen och poff så var vi nere i diket haha fattar dock inte hur jag lyckades men det är vell en femma ;D For inte så långt ner var ute på skoterspåret men tog ändå en jävla tid innan vi fick upp den på vägen men vi alla kämpade och puttade medans petrus hade bilen sin som han drog med ;-) haha jävligt roligt nu är jag iaf hemma ska sova för imorgon blir det skola 8.10 jävligt mört!
Sov gott boys and girls :)

Gick fan frammåt nästan upp=)

Och nu är det näääära:)


Kommentarer
Postat av: sofia

id=7154247/albumid=460070/ptype=vimmel/refpage=vimmel/refoffset=0" rel="nofollow">http://www.efterfesten.com/#picturebrowser/picid=7154247/albumid=460070/ptype=vimmel/refpage=vimmel/refoffset=0





HAHA! ;)

2009-03-12 @ 09:13:16
URL: http://vikaans.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Bilderna är tagna från Pernillahaggstrom.blogg.se



Jag måste ju göra reklam!;> visst anna?:D

2009-03-12 @ 12:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0