Du är blåst!

Sitter vid min kära dator igen har just fått igång internet ;-) Jag och jessica har bara suttit och druckit kaffe hela långa morgonen! Kanske dax för en dusch snart :) Igår for vi förrbi Öhman en liten sväng raggade lite sen begav vi oss hem till mig. Låg och snacka med lite knalla personer haha.. Hade iaf riktigt trevligt men länktar som fan tillbaka till fjällen och spec till folket men dom komemr ju hem idag så att :) Och dl skulle ta min kamera o allt som jag glömt så ikväll dyker nog alla bilder upp varnig för väldigt  tragiska bilder ;-) haha  Nu vill jag göra nå kul inte bara sitta inne jag får typ panik. Vill ut men nu är det ju typ snart mörkt så får vell se hur det blir med den saken ;) Nejnej nu ska jag duscha packa ut ur bilen och äta något. Hoppas det händer nå skojj ikväll =) Cya ;)

Är ju fan sant vad folk sagt du måste ju vara blåst : ) men inte mår jag dåligt av det jag Njuter ,haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0