Du är du jag är jag!

Min dag har inte varit så intresant var på psyket i sävast för barn mellan 12-16 år men dom kunde även vara yngre eller äldre innan dom blivit utskrivna sen drog vi på max var ett jävla liv i våran bil, men pilla du är duktig ändå=) haha Sen bar det av till häktet lite läskigt med tanke på att vi fick titta runt och vara in på en avdelning (då alla var inlåsta) ja spännande men kan säga jag skulle aldrig vela hamna där fy faan.. Hur som helst vi överlevde bilresan hem och jag lever =) Sen direkt jag kom hem la jag mig i soffan somnade där åt middag sen återigen somnade jag och nu har jag precis vaknat!! ja hur jag kan mamma trodde jag var mycket sjukt men jag är pigg som en mört;-) Snart är det helg och det betyder att jag får vara själv som verkligen är riktigt skönt eftersom jag inte alltid är världens bästa kompis med mina föräldrar! ojoj jag som skulle skriva ett kort inlägg aja nu ska jag iaf soooova ! Sov gott Puuuss!

Tack alla mina vackra vänner för jag har er annars skulle jag aldrig klarat mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0