Du är ju fan inte frisk människa!

Drog till jessica där vid hmm 6 kanske vi drog nästan direkt in till stan för att hämta upp pilla ;D Blev jag emeli och ev också :) Haha ja vad gjorde vi skulle hämta pillas bil som skulle vara fixad men såklart så var den inte det! Så vi gled runt en hel del. Har även lärt mig köra med ett ben gick som på en dans ;-)  Efter det har vi bara varit hos jessica och snackat på emeli och rebbi har provat två klänningar så får vell se om vi kom fram till nå bra på den svarta med en massa krimms kramms;P jag länktar till helgen lördag blir det iaf fest Ida fyller ju faktist 18 med utgång sen fredag är än lite oklart men säkert kommer vi på något! Som sagt sängen väntar och även csi snart ;D

Tur jag har smarta vänner vi kom på det! hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0