En skoterdag =)

Ja jag är ju på toppen humör idag av kanske en eller annan anledning;-) Jag for till jessica sen drog vi ut med skotern hur härligt som helst okej det blåste massor men var ändå riktigt varmt for mot valls träffade tim på isen så vi tog oss en cigg och snackade lite. Sen bestämde jag och jessica att vi skulle fara till vittsjön för att dricka lite varm choklad och bara mysa på =) Ja nu märker jag verkligen att det behövs att vara ute man blir som en helt annan person. Jag och mamma skulle då äta god mat idag lite kött och sånt mumms=) Nu ska jag lira lite Yatzy sen ska jag vell Lägga mig framför min tv ett tag innan jag börjar göra mig klar för jag stinker jävla skoter för tillfället! haha
/Cya ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0