Ett jävla röjj=)

Jag har varit riktigt duktig tjej eftersom jag städat mitt rum som verkligen behövdes ;) och tod bort mitt sista julpynt ja ni ser ju hur mycket jag bryr mig=) haha Blev hamburgare till middag mumms! Nu ska jag sätta mig och ladda ner Rallybrudar men det gör jag på min andra dator, Den här alltså bärbara vill jag inte börja he in en massa skit i;D Så inatt kanske det blir film innan jag ska sova;-) Ska iaf bara vänta på att Jessica ringer hon skulle städa sitt rum sen ska vi kanske dra till dollar och kika om det finns nå roligt=) Måste först se om jag ens har nå pengar kvar sen ihelgen brukar
inte finns många ören efter att man supit! Näpp nu ska jag ut och stoppa i bilen så den är lite varm då man ska bege sig!
Puss ♣

Lite bättre blev det iaf=)

Jag och min älskade nagelack=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0