Faaan vad less jag blir!!!

Då jag läser Skellefteås säsong är över!!! Ja dom kämpade iaf och kom så långt så jag hatar dom inte för det, Men här och nu ska jag lova mig själv att nästa säsong ska jag fara på fler än en match ;-)  Nu ligger jag iaf och ser BB som det är bra hoppas dom kommer visa alla Blev iaf att glida med bilarna lite ikväll ja vi hade det inte så ösigt men säkert dom andra som åkte eftrer skoterlederna! Haha sen ska jag tipsa er sugna att föja öhman imorgon en långtur efter skoterspåret hahaha! Imorgon börjar jag 8.10 med ett jävla prov som jag absolut inte kan!!! Sen blir det lite ärende på stan och dollar och lite sånt! Nä nu ska jag lägga mig och försöka sova!

Imorgon får jag ju min hund efter en lång väntan så är han alldeles snart här hos mig och såklart Troja som jag inte tror kommer bli så himla glad men jag kommer ändå älska båda lika mycket! Så imorgon då jag uppdaterar kanske jag har en ny liten familjemedlem ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0