Facebook!

Ikväll har jag och jessica varit på dollar och raggat runt lite ;D Efter det blev det att fara till Emeli, Okej jag ska dra utmaningen att räkna upp alla utan att glömma någon som kanske emeli vet brukar vara ett ganska stort problem för mig;P Men det blev iaf jag,ev,tom,rebbi,johan,jessica,petrus,malin,pilla,samantha,jimmy,hortan och ville=) Hoppas att jag fixade detta denna gång. Efter vi satt där alla spelate typ wii så drog vi inte till stan och matta lite med bilarna;) Sen korv och nu sitter jag här hemma ska se lite tv orkar inte påbörja filmen ikväll har ohett in han på mitt usb:D Måste bara få säga att det måste ju vara det skönaste att få komma hem ta på sig pyjamasen och krypa ner i min varma säng;) Nejnej nu ska jag se tv. Sov goot;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0