HAHAHAHA!

Alltså fy fan satt och kollade igenom min mobil en film på mig och jessica ! som jag skrattade och mamma höll jävlat på att dö!! Mitt i mitt filmande snör jessica upp dörren mitt i ansiktet på någon jävla kille ja ni förstår inte det roliga men he kommer jessica göra för jag måste visa den snart sen var det lite mer men det ska jag inte skriva något om här=) Kan säga att jag filmade även i tims bil och ja hårda ord ur min mun men vi skrattade mest åt det;) Ja jag älckar få se saker efteråt eftersom jag aldrig skämms nästan ja någon sak kunde jag faktist ha skippat;D Ikväl blir det film med blandannat jessica och säkert några fler;D Kommer bli skojj ! Nä nu måste jag verkligen duscha bort allt mitt jävla smink dom som hunnit se mig på morgonen har skrattat som Emelis mamma sa:
-Stackars den som vaknat upp brevid er! haha ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0