Helg/Hockey!

Tack för nu är det helg för mig ;D Ska nämligen inte på skolan imrogon för jag och jessica ska ut med skotern till valls var det tänkt. Petrus skulle vell också hänga med och säkert någon mer.. Ikväll ska jag till villes mamma och titta på min lilla vovve han har säkert växt mycket sedan sist jag såg han. Sen ska jag hem då kommer jessica och säkert någon mer hit för då ska vi se Hockey hejja skellefteå !!!! ;D Aja nu ska jag skynda mig och göra nå vettigt sen får vi se om jag börjar med lite mat innan mamma och pappa kommer hem för mamma ville också se hunden såklart så det blir lite stressigt för vi skulle göra nå mer också! Hoppas dock ni också håller tummarna för Skellefteå! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0