Helt själv ;-)

Tack det är mars och då jag lever som bäst för då är ju nämligt min mor och far borta hela helgen och kommer vara så i typ några veckor framöver ;-) Så imorgon drar dom efter att dom har hjälp mig med mina idiotiska bedövningsplåster ;) hahah Har haft ont i magen två dagar nu för den dära jävla sprut satan. Men kring 10.15 imorgon kommer jag vara helt över lycklig, för då är skiten över =) Ikväll ska vi ut och grilla ett gäng blir nog himmla mysigt, Så ska ringa till jessica sen och planera vars vi ska fara..  Så vad händer ihelgen hoppas på en liiiiiiten fest iaf ;) haha men kan bli nyktert också. Nä nu ska jag spela lite yatzy innan jag hittar på något skojj! Cya ;)


Jag vet jag är en fjant ;-) men jag bryr mig inte haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0