Hur länge ska detta hålla?

Ja nu bär det av till Jessica vill ni jojna äre ju bara höra av sig=) Oh härregud vad detta gick fort undan då? haha Jag ska ändå tänka i rätta banor för jag vet sanningen bakom det hela ;-) Snart sluar skolan jag tar studenten börjar vuxenlivet tjänar pengar och ska bara leva loppan. Och balen? ja den är ju också snart måste sy upp länningen snart och fixa skor.Jag länktar tror min tid framöver kommer bli helt underbar. Tänk snart blev jag också stoor utan skola och en massa annan skit. Jag vill flytttttaaa nuu! jaja hejdå! Snodde denna av min kusinvitamin som jag tycket passade perfekt!

"Tänker du börja ett nytt liv i morgon, starta då redan idag.
Risken är annars stor att du tänker likadant i morgon"


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Vet att jag har frågat, men minnet sviker..

Vilken färg är din balklänning? :)

Vi måste ju böra testa ut en sminkning snart!

2009-03-11 @ 18:03:04
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Din bästa kusin

Hello! =) Nice blogg! Å fint citat =) Ha de gott!

2009-03-11 @ 20:10:17
URL: http://enflugfiskares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0