Jag älskar fredagar ;-)

Ja jag har sovit bra inatt men vaknade tidigt :) Så på förmiddagen har jag vilat lite fram och tillbaka ja nog känns det att man har en valp nu inte så bara att sova hela dagarna:) Har hunnit haft lite främmande också Emeli har varit hit en sväng sen ev och tom. Nu har jag suttit i telefonen en evighet känns det som om hundförsäkring ja det blev agria men man kunde ändra sig innom 14 dagar så får se om det blir att ändra eller inte ;-) Nog med det vet inte vad som händer ikväll men jag var sugen på att köpa en massa godsaker för att se tjocka sig vid en film eller lets dance! Vad tror ni om det ?=) Nu ska jag bara vänta att min bääbis vaknar sen ska vi ut och ragga lite smått med bilen ska skicka in nå papper och lite sånt!
/Cya ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0