Kan inte sooova!

Fick denna på min mail!

Tio första:
1. Första bästa kompis: He finns fler än en!
2. Första bill: Min toyta ;-)
3. Första kärlek: Tim
4. Första husdjur: Hund
5. Första semester: Hmm minns inte var så liten
6. Första jobb: Det riktigt riktiga är hemtjänsten som jag nog fortsätter med ett tag.
7. Första köpta skiva: Smurfarna
8. Första riktiga kärlek: En som jag verkligen kan kalla riktigt är Andre
9. Första piercing: -Öronen
10. Första konsert: -haha ingen aning

Nio senaste:
1. Senaste alkoholdrycken: Explorer
2. Senaste bilfärd: I dag
3. Senaste filmen du såg: Inatt minns inte vad den heter
4. Senaste ringda telefonsamtal: Ömmeboy
5. Senaste bubbelbadet: Havsbadet 2 månadersen
6. Senaste spelade cd: Min brända :)
7. Senaste kyss: I morse
8. Senaste gången du grät: Hmm jag minns inte
9. Senaste måltiden: Pankaka

Åtta har du nånsin:
1. Dejtat en av dina bästa kompisar? haha nja
2. Blivit arresterad?- nej?
3. Blivit kär vid första ögonkastet? -Joo
4. Varit på tv? Nej
5. Fått ditt hjärta krossat? -Ja
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det? -Nej
7. Haft ett one night stand? nej
8. Busringt till nån? Haha fleraa gånger!!

Sju saker du har på dig:
1. Trosor
2. Pyamas
3. nagelack
4. hudkräm
5. örhängen
6. Tungstav                        
7. navelstav hahah jag klarade det ;-)

Sex saker du gjort idag:
1. Varit i stan
2. Suttit vid datorn
3. Pluggat
4. Pratat i telefon
5. Ätit
6. Tittat på tv

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Mobilen
2. Sängen
3. Datorn
4. TV:n
5. Bilen så jag tar mig någonstans !

Fyra personer du kan berätta ALLT för:
1. Jessica                                        
2. Eva-Lena
3. Malin
4. Min granne jessica

Tre val:
1. Svart eller vit? Svart
2. Sommar eller vinter? -Sommar
3. Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör:
1. Skaffa 2 eller 3 fina barn
2. Vinna pengar

En sak du ångrar:
1. Att jag lämnade och sket i världens finaste människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0