Man mår som man förtjänar!

Har aldrig riktigt sagt att jag varit bakis för jag har aldrig varit det men ikväll fick även jag pröva på det :) Aa fy fan inte nå nice , har sovit ett tag men nu vaknade jag för jag skulle se beck ? men vad fan tror ni inte då jo tv satan funkar ju inte ens.. eller jo alla kanaler förutom 4an så he sket sig ligger ist och nöter facebook och ser fun with dick and jane som jag redan sett några gånger! Imorgon är det skola 8.10 jävligt möört men vad gör man inte för jessicas skulle och även min för den delen. Sen får vi allt se vad som händer iveckan ska då förrbi och hälsa på min vovve hade jag tänkt :) Sen är det bara tagga för nästa helg igen..  Sov gott ni andra det ska verkligen jag göra!
Puss!

Kändes skönt att få veta vad jag hade rätt om! Och för övrigt allt annat också haha ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0