Mina ögon skiner för dig!

Ja ikväll kom Jessica, Petrus och hämtade mig såvi hämtade upp min ängel emeli ;D haha sen drog vi till öhman för att se beck med han och Jossan : ) Jävligt bra som vanligt. Och jag som hade förväntat mig att få visa bilder från fjälls?? Men Dennis klanten glömde min kamera hos hans mamma så måste fan dit och hämta den.. jaja den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge=) Tror jag ska dra iväg en yatzy innan jag ska lägga mig och sova. Trist att sova själv har ju fan ingen att snacka med men va fan måste ju dela med mig lite till peppeäng :) Har även fått nå bilder på min vovve (Clinton) och hans bror ;) ska allt visa er hur sööt han.
Sov gott Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0