Nice ;-)

Ikväll har jag sett sanningens ögonblick med Jossan och Jessica :) Det var vell bra som vanligt haha som man får skratta måste jag ju bara få säga :) Imorgon är det skola igen huvva så trist känner verkligen inget tagg.. Så imorgon ska jag på min nyttga måndag hoppas jag sköter den lika snyggt som förra måndagen först ska jag och göra bort lite arbeten sen blir det idrott;P Måste fan fixa lite G nu men får se kanske det blir att läsa till lite till hösten också :) Jaja skitsamma bara jag får ett slutbetyg! Efter skolan ska jag nog vara med Evispenis får se vad vi hittar på! Snackade nyss med andre men min lilla bäbis gnällde så mycket men nu har han somnat så nu ska jag ringa dit igen=) Sen ska jag se Criminal sen bli det att soova! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0