Nice :D

Nu är vi hemma : ) så himmla skojj det har varit,Klockan 8 på torsdagmorgon startade vi mot fjällen men blev en massa stopp på vägen så vi var vell i vougga kring klockan 2 då blev det en massa degande hela långa dagen vi satt mest med Bea Emeli och Sambota och snackade om krämiga saker :) haha Blev lite käk sen då klockan var halv 2 på natten bestämde vi oss för att bege oss mot jäckvik där killarna just hade kommit fram så då vi kommer in det var det fest ;P haha ja vi var inte taggade så vi satt mest och snackade med en massa skit ;) Sen där vid kvart i 4 gick vi alla och la oss förövrigt var det jag,jessica,tim,nico,dl,bränkan,linus,jens men linus babblade så mycket så vi kanske somnade vid halv 5 haha, Vaknade 8 fredag för då skulle killarna iväg med skoter och vi ut för att glida lite skidor=) haha!

Fredag: Japp mycket riktigt jag hyrde ett par skidor drog iväg utan att ha stått på några på ungefär 8 år och innan det hade jag bara åkt en gång (störtlopp) haha Var ju så jävla långa backar men första turen gick åt hällvete jag svor gav upp satt mest på rumpan och åkte in i djupsnön ja jag var verkligen när på att skita i allt men tro det eller ej jag ger mig inte så vi åkte ett par gånger skit jävla roligt vi har fått oss en massa skratt ;) Så efter första åktet har jag lärt mig ploga,svänga (långa svängar) hoppa av liften utan att ramla och hoppa av utan att snöra stavarna inna  jag skulle av liften ! Så jag är verkligen helt klart jävligt nöjd;)  Kommer in till våran stuga där även jimmy och ville hade kommit. alla var skit slöa men börjar festandet vid 5 kanske och efter det var jag så jävla knall medans alla andra var nyktra. Så jag skämde ut mig lite kanske ;) haha ramlade iaf in i broräcket och slog tänderna sen kom några fler o festade med oss! MEn jag började må allt sämre så sen när alla andra skulle till arjeplog och styra stannade jag kvar ;-) Tänkte jag tar styrandet någon annan gång. Ingen verkade ändå ha fått något napp för dom var förbannade vid 3 då dom var tillbaka hahahah!

Idag: Klev upp typ 9 wooow sovmorgon ;) haha stäade och åt lite mådde inte så bra ! Sen vid halv 12 for vi hemmåt samantha och emeli skulle åka. Drog på arjeplogsmarkaden hittade ett par super sköna rosa fårtofflor;) Lämnade samantha där hon skulle festa sen vidare mot arvidsjaur där vi lämnade av emeli som  skulle festa och sen blev det ett skrov;) mumma. Sen bar det av hem mot tråkiga skit piteå Nej jag säger som Sambota he blir att flytta upp till fjälls med en rejäl karl och vara ute hela dagarna;) Snacka om livet!

Så kort fattat så jävla kul vill bara tillbaka ;-) Blir röjj någon helg framöver i fjällen hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0