Rallybruden!

Ikväll har jag först varit med Emeli en liten stund och hundarna :) Sen efter det for jag till sikfors till peppeäng =) Jessica och pilla var ju faktist dära. Vi har varit ute och kört isbil svin jävla roligt första gången jag gör det. Men fy fan för att åka med petrus tror nog aldrig jag varit så sjukt jävla rädd alltså:) Efter det har vi suttit vid köksbordet med hans föräldrar och snackat om spöken,druckit en massa kaffe, tittat på anna-lenas inköp lite små kul=) Sen även snackat om peddofiler hahahaha. Och sist men inte minst ritat ;-) Nej fy fan var kul. Men livrädd då jag skulle hem trodde typ jag skulle döö. Och my friens skulle ringa mig trodde jag ? haha ! Nej imorgon är det sovmorgon till klocka halv 12 blir riktigt sköönt får sig en rejäl sovmorgon ;-) Om jag ska sammanfatta min kväll super trevlig!
Sov gott!

Ett sista ord till er alla: Allt som folk säger om mig och tror jag gör är skitsnack det jag gjort är en sak men det som ni tror jag gjort nu jag syftar på komentarerna jag sett är absolut inte jag eller någon av mina kompisar! Tack för den =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0