Skooooter!

Kom nyss hem från skolan ja jag skötte mig inte så bra som det var tänkt haha försov mig så jag kom till skolan kvart i 12 inte smiid! Sen så idrotten söööög eftersom vi var tvungen plumsa i djupsnön en lång jävla bit!!! Satan ;-) Väntar på middag nu men var ingen höjdare aja bara bita ihop jag är taggad för lördag då blir det nämligen tippsrundan i lånkan wihoo! Känns det var ett tagsen jag var ute med skotern men lördag blir det pulka för jag och jessicas del men det är alltid lika skönt! Hoppas på bra väder men jag brukar ha oturen med mig då det gäller väder så förväntar mig inget bra.. Höll förövrigt på att krocka med en timemrbil på vägen hem ajabajja bara börja hålla hastigheten och inte ha så jävla brottom! Sen ikväll skulle nog ev komma hit!
/Cya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0