Skooor!

Hejsan hoppsan!
Idag så har jag varit på skolan men blev inte så länge eftersom att vi typ inte hade nå lektioner;-) Så det blev stan och ja äntligen hittade jag ett par skor till balen fastnade för dom direkt! Jag som sa att det inte skulle bli nå höga men sedär he blev  ett par ganska höga så nu ska ni se att jag måste träna för att klara av att gå i dom! Sen har jag varit på klubbis en sväng och gjort lite av varje och sedär nu sitter jag här hemma väntar på att Samantha,Johan och öhman skulle komma och se vovven min! Sen får vi se om he blir som planerat ska iaf se BB =) Nejnej nu ska jag invänta dom henna tror jag ska ta mig lite popcorn medans!
/Cya ;-)

Kommentarer
Postat av: evv

nog ska väl matias vinna?! Och säg inte vem som vinner om du vet det !!!! ;);)

2009-03-31 @ 22:02:03
URL: http://evalenabertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0