Sliten anna!

Ja igår blev det alltså fest hos mig :) haha ja vad ska man säga om den var vell en bra början men islutet så barka det iväg lite så då blev jag less så vi drog alla in mot olika ställen var iaf svin roligt på pentan med mycket trevligt folk så var där tills det stängde sen drog vi till adana och käkade lite ;-) Sen så for vi hem till mig på en efterfest? haha väckte jessica och petrus sen så gick typ alla och sov men då kom bea och två till så jag var uppe en liten sväng men sen vart jag sliten så jag hoppade isängen där rebbi låg och sov haha kan dock säga att det finns ett ganska roligt kort på oss ser ut som jag tror hon är min nalle,kille eller kanske mamma? hahaha Hur som helst petrus höll igång till hmm klockan 8 sen gick nog alla dom också och sov var ju lite roligt måste jag säga men roligast var nog ändå pentan wihooo! Nä nu har jag iaf städat klart inväntar mamma och pappa ska ta mig en lite kaffetår sen får vi se vad som händer ikväll=)
/Puss !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0