Söndag!

Som vanligt ska helgen gå lika jävla fort! Så då var det söndag igen kan säga att jag inte sovit mycket inatt jessica for och hämtade petrus vid 3 sen har jag fått en massa samtal under natten men tillslut la min mobil av så då somnade jag! Så jag har faktist sovit en stund nu på dagen också! Får se vad som händer ikväll om det blir någon film eller vad som händer. Har iaf haft en  så skön och lugn helg så ja det går inte beskriva eftersom dom senaste helgerna har varit ganska livliga.! Mamma och pappa kom iaf hem var lite däppade en från lånkan hade kört ihjäl sig inatt så ja var kanske inte det roligaste menmen, Nu ska jag gå och och busa lite i snön!

Att du ens orkar ja jag förstår det inte att man kan vara så sjukt jävla dum att förstöra sitt liv för sanna mina ord! Det är bara början!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0