Steeek ;)

Skolan idag har varit riktigt bra måste även få namna att det varit jävligt slapp ;-) Blev lite teater om hedersmord på slutet men det var riktigt intresant=)  Idag fyller min babe år hon blir 5 stora år. Kanske just därför hon snart ska bli storasyster snackar såklart om min lilla doog Troja ;) Så vi har ett paket och lite tårta såklart så det blir att fira idag måste faktist tänka på att djuren lever inte i 90 år som typ vi. Jag känner mig på grymt bra humör idag måste jag säga och jag vet inte varför men jag taggar vell till helgen kanske är därför. Sen så får vi se vad det blir ikväll:)
/Cya ;)

Jag och Dennis konversation
Jag:Men gå inte på för rått lamm kött bara haha
Han: Du är ju lammkött;-)
Jag: Men jag är fan väl stekt lamm kött ;-)

Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0