Sunshine

Ja det blev en lugn kväll tro det eller ej men jag har bara suttit hemma och tagit det lungt :) Fick iaf ett arbete bortgjort, Imorgon börjar jag 12.40 men kände tagget för att fara lite tidigare få några arbeten bortgjorda så jag börjar känna lugnet har ju snart praktik efter påsk och då betyder det att det bara är 7 veckor tills studentfestandet börjar ;-) imorgon är det onsdag och då skulle jag vela hitta på nå skojj så då ska jag faktist fråga Jessica om hon är sugen att göra nå skojj ;) Nej vet ni vad nu ska jag spela lite Yatzy sen sätta på min tv för att se om det är nå bra där!  Så ni andra får Sova gott !

Puss♥


Jag och min snygging för ett x antal år sedan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0