Tack ;-)

Igår började vi festa hos Ida med en massa trevliga personer var super kul=) Och jag tyckte jag skötte mig helt perfekt! Var inte för full eller ja ett tag haha men sen var jag riktigt lugn och skötsam! Men då vet man också att man mår betydligt bättre dagen efteråt! ;-) Ja jag fick ju då mitt sovfrämmande ?!?! hallå en fullare person får ni ju leta men jag somnade till slut la han i en hink typ haha! Men var betydligt mysigare nu på morgonen då han nyktrat till lite ;-) ja haha kulkul! Sen har jag hunnit varit till jessica en sväng med hennes vin och smink, Dom satt ute och grillade så jag satt där ett tag! Nu ska jag göra mig lite pommes och mitt favorit kött ! ja jag är duktig på att laga mat om jag bara vill! hehe.. Får se vad det blir ikväll men säkert lite beck! Och nu börjar nedräkningen tills min lilla Clinton kommer hem hit till mig så nästa helg ska jag bara mysa en massa !
/Cya ;)

Tack för en super trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0