Bjuder på ett.

Är ju ändå några dagar mellan varje gång jag skriver ! Dug snart långhelg som det ska bli skönt, Idag har vi varit i kallamark och sett då jägarn ahr kört lite skoter på vattne vi var ett gäng, Sen blev det att dra till strömbacka där det blev vollyboll men som vanligt kikade jag på hehe. Har även sovit några timmar idag for hem kring 12 för jag har sådan jävla tandverk är typ inflamerat vid visdomstanden inte skönt. Så får se hur jag gör imorgon måste få komma mig till en tandläkare som kan göra nå åt smärtan men måste också vara på praktiken eftersom jag missat några dagar. Blev fest i lördas som var svinroligt och jag var vell inte så nykter men he bjuder vi på hade iaf svinkul ;) Vi var vell mest ute med tojtan och bränd lite gummi! Blir nog lite fest till helgen hoppas jag då på har ju ändå inge bättre för mig. Hehe.
Sen så ringde linda idag och på lördag ska jag och prova balfrisyren ;) tihi vad roligt men har ingen aning hur jag ska he hårt aja återstår att se, Nej nu ska jag lägga mig och se tv.

Igår så hände även en hemsk sak mina hemska grannar har nämligen draghundar och dom smet upp på våran gård inte nog med det hör min lillgranne står och grinar massor jag och mamma kutar över och där har hundarna slitit upp småtjejernas kaninbur och bitit ihjäl deras två kaniner. Ja fy fan att man inte kan hålla koll på hundarna mer än så. Tråkigt att det ska behöva hända.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0