Då ska vi vara väldigt tydliga!!

Haha tydligen så måste man vara det så ska inte slarva något alls men då tar det typ hundra år att skriva. Har varit en helt sjuk kväll ja som kanske alla redan vet så har jag själv insett att jag är inte en frisk person? hahaha ja for iaf till lule en sväng med jessica blev en god och efterlänktad glass på Donken ;) Sedan skulle vi hem och ja var jävligt länge sen jag hade så sjukt roligt i en bil. Haha, Sen så har vi spelat brännboll och varit ute i skogen då vi insåg en sak jag är sämst på att stava men jävlat kung på att rimma så då vet ni haha.. Sen har vi varit o sett då killarna körde på vattne.. Så för att sammanfatta allt så har jag en hel del roliga filmer på mobilen ;) Imorgon ska jag på utställning och se på Alice sen får vi se men va säg du Hooortan nog har vi lite planer? =) haha

Vet inte vad jag ska göra efter sommaren?!?! åhh svinjobbigt har kanske fått in foten på ett ställe men tror fan inte jag skulle fixa att åka någonstans själv. Men då slipper ni mig i ett antal månader nejnej ingen aning vad jag ska göra vet bara att jag vill göra nå kul=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0