Det ska bli något av mig en vacker dag.

Ikväll har jag varit hos Öhman blev jag,jossan,ev tom och såklart vovvarna akilles,clirre,alice och leja eller hur he stavas =) Vi har bara varit ute och busat med dom riktigt skönt då solen fortfarande värmde lite. Nu är jag hemma hade tänkt värma mjukkaka sen läggga mig i sängen och se vad det är på tv inväntar nog csi =) Haha vi har även sanckat om gårdagens bravader men allt är då löst nu så det är skönt. Det är vell ganska otur att folk ska behöva tro fel saker om mig, men känns ändå skönt att jag fick förklara mig. som sagt det ska nog bli något av mig någon gång vänder nog efter studenten då blir det lungt då börjar det nya livet jobb och förmodligen en annan syn på livet. Imorgon är det en ny vecka tiden springer i väg snart är det balen och studenten vad ska vi åka?!?! Jaja nu ska jag dra mig vidare..
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0