Du är söt som ett kyrktorn? hahaha

Nu har vi precis varit hos vetrinären och gett Clirre en spruta ochh då träffade vi en som just fått valpar av samma ras som han och hon kände han var lite småkul=) Praktiken idag gick super bra var först på Onyxen sen blev det min praktik var även på stan och käkade sen så blev det att fara för att skriva in mig i facket men dom tyckte jag skulle göra det just innan att jag börjar jobba för då räknas jag inte som studerande längre och kan då bli med i a-kassan också ;) Smiiid. Nu ska jag fixa till mig lite ser ut som ja jag vet fan inte vad. Haha justja på måndag så ska jag vara på oasen så då blir det ännu ett nytt ställe och får liiite sovmorgon börjar halv 8 hehe. Nejnej det här går inte nu ska jag gå .
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0