Ett skämt? haha

Idag har jag varit på praktiken gick väldigt bra men vi var lite personal och det fanns absolut inget att göra, okej för jag/vi som är friska men förstår verkligen om det blir långtråkigt för dom sjuka som jobbar där. Tur har vi haft lektioner idag och jag har varit med på alla så då blev det sminkning ;-) Me like. Sen blev det valls se då tim o dom körde och sedan sjulnäs där någon jävel skulle köra på vattnet men sänkt skotern haha sen så satt vi där sen blev jag less och for hem. Så nu ligger jag i sängen blir en väldigt tidig kväll kan jag er lova. Ska se lite CSI och som vanligt är det samma tid så då blir det kanske inte så tidigt ändå. I veckan ska jag och jessica till min kära kusin och prova sminkningen inför balen, Det ska bli väldigt skojj sen väntar jag bara att frissan ska ringa så vi får se vad det blir för frilla men jag har lite ideer ;) Nej nu ska jag vara lite social på msn invänta ett samtal..
Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0