Fan däcket är kränkt!!

Haha har haft praktik idag som har gått väldigt bra igår hade jag min mittbedömning som också gick över mina förväntningar ;) Ja efter praktiken hämtade jag upp Ev på skolan åhh jag önskar också jag fick gå skola 5 dagar i veckan fusk.. Vi for hem till mig åt potatisgratäng och kyckling mumma, Sen kom vi på idén att fara och sola så fort var vi väg och solade känns som jag är mer röd än brun, hehe! Ja inte nog med det så skulle vi till svensbyn där det var gängsnack? ;) haha, For dit och på vägen dit kan jag erkänna jag körde lite för fort kanske? haha så då vi kommer till Öhman säger tom och lars att jag har ju för fan punka, Inte nog med det däcket är kränkt? haha Ja så fort pumpade vi det sen bestämde jag mig för att fara hem ska ändå upp tidigt imorgon.. Blir inte så mycket bloggande för mig nu men jag har helt enkelt inte orken till det har fullt upp med annat, Jaja nu ska jag se lite tv..

Och föresten igår så gjorde jag klart mitt CV så nu har jag sökt ett antal jobb och fler kommer det att bli har många idéer men ska iaf försöka söka mig bort från piteå tack gode gud för det ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0