Grattis!

Igår blev det en massa körning för mig for och hämtade pappa, Haha som jag skrev han var inte kry utan så jävla knall att man kan inte tro dom är vuxna, Alla var då lika full fast han tog nog ändå priset ;) Efter det blev det in till stan hämtade upp Malin så vi var ute och gled sen ville hortan hem så då körde jag hema han sen Erik som jag hittade efter vägen haha, Sedan blev det Öberg,joahn och emeli dom skulle hem till öberg, Nog med det då ja äntligen tror ja ska få fara hem så hämtar jag en väldigt full andre hehe kör hem han och blev där ett tag så var vell hemma typ halv 6 på morgonen.

Idag har jag varit hos farmor och farfar i Lånkan där det blev smörgåstårta och tårta mumms har suttit ute sen har vi inte gjort mycket mer än att tagit det lungt och pratat med farfar och farmor:) Nu väntar jag på öhman sedan ska vi till Malin och gratta hos på hennes 19års dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0