Kebbabtaldrik!

Helgen har gått alldeles för fort tycker jag nu är det en ny vecka med praktik och skola. Gårdagen var vell sådär till en början riktigt trevlig men tror nog det blev lite för mycket av det goda : ) Jaja som jag ska vara nykter ett tag framöver pengarna bara rinner iväg.. Ikväll blir det kanske film? eller så nå annat lungt och skönt. Nej vi ska ju sola också idag men vet inte om vi tar det imorgon ist för nu vill jag verkligen duscha! Ja justja kvällen avslutades iaf hos Emeli med hon. Haha jag hade ju tänkt inviga vattensängen men en sak är säker att det var ingen höjdare att ligga i då man druckit så fort så kröp jag ner i Emelis säng.Haha Nu ska jag invänta bakismat vi ska beställa ;-)
/Cya ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0