Kjoskpiraten !

Idag blev det skola prata med pajjen blev ett Godkänt iaf, ja vad ska man säga jag förtjänar det inte men tackar såklart inte nej till ett G. Efter det lämnade jag in alla bäcker så nu är det klart, Hmm vad har jag mer gjort ja vi har varit hos Emmeli och provsminkat inför balen och jag blev riktigt nöjd ;) Sen ikväll har vi varit och gjort lite bus sen for vi och hälsade på i bergsviken där även poppo var ska uppdatera mig själv i tidningen om det står något spännande som dom spanade efter. Blev också en brugare på max i know ja älskar feeet mat!! Imorgon är det nationella sen är det typ slut med all skola wihoo. Tack för de hära 12 åren i skolan har varit en händelse rik tid måste jag säga och en Anna har förändrats väldigt mycket med åren :

Lågstadiet En väldigt glad Anna men gillade verkligen inte skola redan i denna åldern, Var mest med Mia och Lollan väldigt förståndig en.. 2 saker jag minns Nico slet mig i håret till ja jävlat lipade och Fredde bet mig i armen genom tröjan och allt haha ni ser hur friska vi är?

Mellanstadiet Väldigt lugn Anna även här med blev värre jag och nico var så stökiga i klassen att mamma var tvungen vara på skolan för att sitta med oss. Gick sämmre i skolan hade verkligen konsentrations problem. Fick glasögon så jag var en glasögonorm, Var även här mycket med Mia och Lollan men mer och mer med Lollan var busiga tjuvrökte och jävlades med allt och alla jag fredde lollan var nog värst. En sak jag minns var när jag prckade snöboll mitt i min lärares ansikten hon blev inte glad, Även när jag gav mig in på att städa nicos bänk som var full med snorkråker hahaha!! Fick även håret avklippt av en idiot ! ;)

Högstadit 7an en lugn Anna som hade oftast flätor och aldrig smink men då hände det ?!?! haha Började umgås med en viss jessica julia ev o dom fast kom ihåg ev var lugnast. Blev en massa fjortis smink, var skolans busar som gjorde allt mot allt och alla. Var och härjade på stan och gjorde en massa hyss , började dricka som inte var så bra alla gånger. Det jag minns mest av det var då det alltid kom in en lärare som sa : Anna och Jossan till mobbningteamet/rektorn, vårat svar var mest: En tung andning och ett Jaha inte så ovanligt, haha ;) Började även röka i 8an som man inte skulle ha gjort!

Gymnasiet: Vad hände med alla busar?! så sjukt tråkigt våran klass splittrades, vi blev lugna aldrig hände det något dagarna såg ut samma varje dag. En väldigt förståndig anna som i slutändan fick bättre betyg än i högstadiet där jag hör och häpnas hade 135 poäng haha. Nu går jag ut med två ig och några vg så ett stort framsteg ;) Började/börjar komma in i jobb haft en massa olika praktiker som jag lärt mig väldigt mycket av. Tack för alla roliga åren åhh vad jag kommer sakna dom!!

Det blev långt men nu får ni läsa lite av min tid i skolan och händelserika saker jag aldrig glömmer =) Hade kunnat skriva flera A4 or men he ork ja inte, Nu ska jag ringa ett samtal innan sängen Ropar !
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0